Nu drar jag till Warszawa för lite jobb, men mest semester. För en gångs skull har vi lagt lite pengar på boendet. Jag tycker det är ganska värdelöst i vanliga fall: jag och Andreas har en tendens att vara utomhus tolv-sexton timmar om dagen när vi reser och varför då betala löjliga tusentals kronor för ett rum man knappt vistas i? En mjuk säng är det ju i stort sett alltid ändå. Nej, i så fall ska det vara något extra särskilt med hotellet. Men den här gången ser jag faktiskt fram emot att kunna lata mig lite extra på ett fyrstjärnigt hotell mitt i city.(Frukost däremot, det vill jag hemskt gärna att det alltid ska ingå!)

