Visar inlägg med etikett Warszawa. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Warszawa. Visa alla inlägg

21 februari 2008

On my way to Warsaw

Nu drar jag till Warszawa för lite jobb, men mest semester. För en gångs skull har vi lagt lite pengar på boendet. Jag tycker det är ganska värdelöst i vanliga fall: jag och Andreas har en tendens att vara utomhus tolv-sexton timmar om dagen när vi reser och varför då betala löjliga tusentals kronor för ett rum man knappt vistas i? En mjuk säng är det ju i stort sett alltid ändå. Nej, i så fall ska det vara något extra särskilt med hotellet. Men den här gången ser jag faktiskt fram emot att kunna lata mig lite extra på ett fyrstjärnigt hotell mitt i city.
(Frukost däremot, det vill jag hemskt gärna att det alltid ska ingå!)