08 juni 2007

Fredag

Och så skulle jag skriva något bra-och-Japan-relaterat men ögonen går i kors idag igen efter 9 timmars arbete non-stop och när jag loggar in på gmail har jag fått ett mail från en viss chefredaktör som tycker att jag har så många intressanta idéer att han vill talas vid med mig nästa vecka vilket innebär att jag kanske äntligen ska få köra det där provjobbet som jag har suttit som på nålar för att få i typ 2 månader men jag vill inte jinxa det än och berätta något om det för tidigt innan det är helt klart och under det i inboxen finns ett mail från Sveriges Radio och producenten som jag jobbat med som undrar om jag har tid att fortsätta göra uppdrag för dem och jag tackar förstås ja för jag tackar alltid ja till allting som är intressant oavsett hur mycket eller lite tid jag egentligen har och jag undrar var den där semestern tog vägen.

Inga kommentarer: