10 december 2007

Hello Kitty. Hello new laptop.

6 kommentarer:

gardebring sa...

Har du köpt? :)

Linda sa...

I wish :P

Chockrosa sa...

oj oj oj vilken snygg!

glokala birgitta sa...

Hmm. Väldigt, väldigt, rent absurt, bedårande och KUL... men rätt ful, egentligen.
Och komplett, fullständigt onödig! (Fast man kan nog lackera och klistra på alldeles själv - och därmed trixa till en sprillans fiffig new laptop av sin gamla vanliga...)
Jag satsar på en get i julklapp i stället. Fram för mindre kosnumtionshysteri var det!

Linda sa...

Jag håller med: bedårande, kul, rätt fult och komplett, fullständigt onödigt.
Min laptop har dock havererat. Jag ber till gudarna att den går att laga, annars har jag en datorkonsumtionshastighet som inte liknar denna värld. Det innebär att jag har haft sönder tre datorer på sex år. Och den som gått sönder nu, den är ju knappt ett år gammal.

Evaldsdottir är Anna sa...

Den är supersöt och jag vill ha en sådan, verkligen. Och säga vad man vill men kosnumtionshysterin är det som ger oss jobb att gå till och mer pengar att spendera.

Välkommen söderöver förresten, kära darling. Jag ska snart ockupera din tid med maratonfika.