20 februari 2008

Ett portablet kvinnoknä, någon?

Ni som följt bloggen ett tag vet att jag inte är ett fan av att sprida nidbilder om Japan och japaner, hur frekvent förekommande vissa "galna" fenomen än kan tyckas vara. Men jag inser givetvis att det ligger en stor intressefaktor i det (jag är själv t.ex. väldigt intresserad av Japans "rosa värld", vilken är bisarr med vilka mått man än mäter den) och jag kan därför inte hålla mig från att skriva om vissa saker trots allt... För vad sägs om denna head tired sexy knee pillow? (Ja, that's the name!).
Produktförklaringen är ännu bättre än namnet: "you gathering the knee because your own, the happiness which it waits is the expectation which offers one time of the serenity which does not understand in only the man."
Ja, men då så! Äntligen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vissa saker med den japanska kulturen verkar sa bisarrt roliga. Det har var roligt!

Linda sa...

I fully agree! Det är nästan så att man skulle vilja ha en själv ;)