23 juli 2008

H&M öppnar snart i Tokyo

Många är de svenska töserna i Tokyo som saknar H&M. Jag tycker egentligen inte om att göra reklam så här (inte ett öre får jag för det och jag gillar inte ens H&M trots att jag allt som oftast hamnar där ändå), men det är väl kanske ens egen svenskhet som gör sig påmind när man befinner sig långt bort i fjärran östern? Hur som helst var jag tvungen att ta en liten bild när vi gick förbi den här byggnaden på paradgatan Chūō-dōri i Ginza:

Här öppnar alltså H&M en av sina minst två nya butiker i Tokyo i höst. Det blir även en i Harajuku, kanske fler? Jag har lite dålig koll på det där. Någon som garanterat vet mer än Rim, vår svenska H&M-flicka nummer ett i Tokyo.

3 kommentarer:

Caro sa...

Äntligen!
Skrev på "From Tokyo with love"s blogg och bad henne hojta till om datum, men du hann före. Tackar! ;D

Linda sa...

Jag antar att det bara är en tidsfråga innan H&M hamnar i andra japanska städer också :)

Marie-Louise sa...

Jag läste någonstans, minns ejsäkert men tror det var ett H&M magazine här hemma, att en tredje butik i Shibuya var planerad. Nästa år någon gång.¨

Men nu när jag är hemma så går det ingen nöd på mig :)