06 december 2010

Sleepless in Reykjavík - December 6th 2010

När jag åkte till Island för att jobba i somras hamnade jag i tredje avsnittet av regissören Gunnar B. Guðbjörnssons dokumentärserie Sleepless in Reykjavík. Avsnittet sändes första gången i augusti.
För ungefär ett år sedan åkte jag till Island första gången för att skriva en artikel till Sydsvenskan om sextetten Árstíðir. Vi har trivts så bra när vi arbetat ihop att jag nu fått frågan om jag vill börja jobba med PR & media för bandet på heltid. Bara det!

When I went to work in Iceland this summer I also ended up in director Gunnar B. Guðbjörnsson's documentary and episode 3 of his web series Sleepless in Reykjavík.
The episode was broadcasted for the first time back in August.
About a year ago I went to Iceland the first time, to write an article about sextet Árstíðir for Sydsvenskan. We've enjoyed working together so much that I've now been asked to come on board with the band full-time, working with PR and media management. Imagine that!

Inga kommentarer: