10 april 2007

Veckans bild



I skrivandet stund känner jag mig minst sagt själv i behov av lite healing, kanonsjuk som jag har blivit. Jag har mycket idéer om vad jag skulle vilja skriva om den här veckan, men så länge jag mår så här underligt och dåligt borde jag nog inte spendera överdrivet mycket tid framför en dator.

Under tiden försöker jag kurera mig med hjälp av te och bra musik. Att ligga i sängen och ha NINs nya Year Zero i lurarna får mig nästan att glömma att huvudet känns svullet som en ballong.
Men jag återkommer snart med recept på japansk mat, inlägg om naturen och det japanska samhällets speciella relation till densamma, om japansk humor och mycket annat.

1 kommentar:

Martin J Frid sa...

Krya på dig, men ibland behöver man verkligen ett par dagar att bara göra ingenting alls. Heal!