11 september 2007

Idoler som mangafigurer


Det har nog undgått få att en av mina stora hjältar är Trent Reznor (mannen som är Nine Inch Nails). För närvarande befinner sig Reznor och hans NIN med denna omgångs handplockade musiker på turné i Asien. Av allt att döma, via NINs turnéfotoblogg, är kontakten med asiatiska fans något annorlunda, än med västerländska. Lite öppnare, men också lite ödmjukare. Tidigare i våras postade Reznor ett japansk fanmail (ovan) och idag har bandet postat fan art signerat koreanska beundrare. NIN i mangaform gör sig onekligen strålande.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaw... :D
Jag gillar också NIN!

Anonym sa...

Va coooooolt!
Underbar manga. De har fått med alla rörelsena. Trent ser lite yngre ut på första bilden...Hihi.

Linda sa...

Trent är nog alltid ung i själen ;)
Såg du dem i München? Jag försöker hålla mig uppdaterad inför kommande USA-turné (lär väl inte bli förrän nästa år), men oavsett när så ska jag se Trent på hans hemmaplan så fort det går :P

Anonym sa...

Nope, plånboken förblöder redan och jag sparar nog slantarna för lite studentshopping i Tokyo, men det hade varit underbart...