15 maj 2008

Intervjuad av Blissful Travel

Prisbelönta frilansskribenten och fotografen Erika Johansson har intervjuat mig om Tokyo till sin blogg Blissful Travel. En hel del av er känner (till) mig tillräckligt väl för att inte behöva uppdateras kring mina tankar om Tokyo - det mesta har vid ett eller annat tillfälle behandlats här i bloggen eller i den gamla - men det är så klart roligt att få dela med sig av sina tips, dem kan jag vara riktigt dålig på att delge mig av.

På sistone har jag t.ex. fått ganska mycket frågor om hur lätt/svårt det är att söka bostad i Tokyo, hur man går till väga och tips på förmedlingar. Fear not, a post is on its way!

Intervjun med mig finns att läsa här.
Erikas blogg läses här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du nämnde intervjun på din blogg! Förresten, du skulle kanske stryka 'prisbelönta'? Det kan ju tolkas som att jag har vunnit något stort journalistpris när jag i själva verket bara fått pris i en uppsatstävling om prao... när jag var 16.