02 juni 2008

Årets mesta tillställning

Just nu är jag så avis att jag tror att jag kanske svimmar. Maken har fått en av de relativt få och högst åtråvärda inbjudningarna till mediesveriges mesta happening: Kanal 5:s årliga Junifest - partyt som är så eftertraktat att det alltid förläggs till hemlig plats dit gästerna slussas med spökbussar för att oinbjudna inte ska hänga på låset och störa. Jag vill också gå! Jag vill också klä mig enligt årets tema Himmel & Helvete (som, bäst av allt, alla måste följa!) och äta från de dignande borden medan de heliga dryckerna flödar!
Nåja, det är samma kväll som jag och J ska se Dolly Parton så vi får nog uppleva ett spektakel ändå...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Avis så du svimmar, skojar du eller?!?! Jag vill också gå!! Hur får man en sådan inbjudan?? Varför fick inte du en??

Anonym sa...

Vad kul!